ANDREUMOUNTAINANDREUMOUNTAIN
Saturday 5 de June de 2010
Volta al Bastiments
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Salida a Ulldeter con el compi J.Carlos,subida hacia el refugio de ulldeter, coll de la marrana, pic de freser, pic del infern, pic dels gorgs,pic de bastiments,puig d'ombriaga y Pic de la dona, la vuelta completa, los 3 primeros con un sol radiante, y la compañia de los isards, los restantes, con nubes viento y niebla algun trozo, ruta muy recomendable, la poca nieve que queda no es problema.

Sunday 10 de August de 2008
Ballibierba i tuca de les culebres 2008
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Sortida al ballibierna i la tuca de culebres, amb el meu germà Isi, desde el refugi de pescadors i fins la ruta que puja de llauset, per poder pasar tota la cresta, amb el famos pas del cavall, la veritat quan t'aproximes dius això esta complicat, pero hi ha una esquerda on gairebe i fiques els dos peus, el tobogan que et queda a l'esquena deu ni do, millor no probarlo,ruta llarga pero guapisima , el dia despejat i una vista magnifica cap a l'aneto i el masis dels russells, un dia molt guapo.

Sunday 23 de April de 2006
Tossa plana de Lles 2006
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Sortida el dia de Sant Jordi a la Tossa plana , desde el refugi de Cap de Rec, amb el company J.Carlos i amb el meu germa Isi, deu ni do la neu que hi havia, molts llocs fins al genoll,dia molt fred i ventos.

Sunday 2 de October de 2005
Pica del Carlit 2005
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Sortida cap al Carlit, pujem desde les Bulloses, una Ruta molt maca, amb molts llacs, i una petita grimpadeta final entre astellots de pedra molt divertida.

Saturday 16 de July de 2005
Pica d´estats, Montcalm, Verdaguer. 2005
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

16 de juliol marxem cap a la pica, Jo,en Carles, el Xavi i en J.Carlos, pasem la nit al refugi de la Vallfarrera, amb la companyia a la nit de algun os al costat que roncava mes del compte.
L'endema aviadet engegem cap a la Pica pasem el llac de sotllo i el d'estats i encarem el port de sotllo, la intencio es pujar desde el coll directe al Vrdaguer pero fa molt d'aire i algun no ho veu clar, aixi que saltem a la vesant francesa a buscar el coll de ruifred, un cop alla asolim el Sotllo, i seguim cap el Verdaguer i la Pica d'Estats, cim de la terra catalana, al tornar volem pujat el Sotllo pero es fa tard i volem anar a dormir a Esterri, aixi que enfilem avall fins al Cotxe, bon sopar i l'endema cap a casa.