ANDREUMOUNTAINANDREUMOUNTAIN

2004 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Saturday 5 de June de 2010
Volta al Bastiments

Salida a Ulldeter con el compi J.Carlos,subida hacia el refugio de ulldeter, coll de la marrana, pic de freser, pic del infern, pic dels gorgs,pic de bastiments,puig d'ombriaga y Pic de la dona, la vuelta completa, los 3 primeros con un sol radiante, y la compañia de los isards, los restantes, con

Sunday 10 de August de 2008
Ballibierba i tuca de les culebres 2008

Sortida al ballibierna i la tuca de culebres, amb el meu germà Isi, desde el refugi de pescadors i fins la ruta que puja de llauset, per poder pasar tota la cresta, amb el famos pas del cavall, la veritat quan t'aproximes dius això esta complicat, pero hi ha una esquerda on gairebe i fiques els d

Sunday 23 de April de 2006
Tossa plana de Lles 2006

Sortida el dia de Sant Jordi a la Tossa plana , desde el refugi de Cap de Rec, amb el company J.Carlos i amb el meu germa Isi, deu ni do la neu que hi havia, molts llocs fins al genoll,dia molt fred i ventos.

Sunday 2 de October de 2005
Pica del Carlit 2005

Sortida cap al Carlit, pujem desde les Bulloses, una Ruta molt maca, amb molts llacs, i una petita grimpadeta final entre astellots de pedra molt divertida.

Saturday 16 de July de 2005
Pica d´estats, Montcalm, Verdaguer. 2005

16 de juliol marxem cap a la pica, Jo,en Carles, el Xavi i en J.Carlos, pasem la nit al refugi de la Vallfarrera, amb la companyia a la nit de algun os al costat que roncava mes del compte. L'endema aviadet engegem cap a la Pica pasem el llac de sotllo i el d'estats i encarem el port de sotllo, la

Sunday 15 de May de 2005
MIM al Penyagolosa 2005

Ens plantem a Castello per fer aquesta pasejadeta de 65Km i 2500m de desnivell acumulats en pujada i 1000 acumulats en baixada, en total 3500, ens hem preparat fort, pero els kilometres desgasten molt, el J.Carlos arriva primer despres de 12 hores de marxa, el Carles i jo ho fem 2 hores despres, e

Thursday 12 de August de 2004
posets 2004

Sortida al posets amb els compis J.Carlos i Joan, el 8 d'agost, nit al Orus i ascensio amb boira i un fred que deu ni do, tot i fer la pujada amb sol, quan varem arrivar a dalt no es veia res de res, la canal fonda amb força neu, i al baixar algun plugim.

Saturday 24 de July de 2004
Puigmal 2004

El 24 de juliol pujada cap al puigmal per el canto frances,amb el Joan, J.Carlos i Xavi, munts de gent al cim, potser el cim mes ple que he trobat mai, sort que hi ha lloc.

Friday 7 de May de 2004
Pedraforca hivernal 2004

Sortida cap al Pedraforca acaban la temporada d'hivern, tot i aixi amb bastanta neu al cim i al coll del verdet, amb el company Carles, potser no hauriem d'haber pujat sense els pinxos i piolo, pero quan ens hi vem ficar era mes facil seguir amunt que tornar a baixar, nomes amb l'ajut d'uns pals, l